شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

برگزاری سومین جلسه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز کرمانشاه در سال ۹۵

انجمن خیرین کرمانشاه

سومین جلسه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان کرمانشاه با حضور خیرین و اعضای این انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه، سومین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز این استان در سال جاری با حضور معصومه حسنی‌خونسار، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان؛ امین زارع، رئیس هیأت مدیره؛ یزدان بهرامی‌نیا، مدیرعامل؛ خیرین و اعضای این انجمن دوازدهم مرداد ماه در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد.

در این نشست حسنی‌خونسار ضمن اشاره به عملکرد انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در سال گذشته، اظهار داشت: انشاالله در سال جاری با همت اعضای انجمن شاهد رشد روز‌افزون وقف و اهدا در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و کتابخانه‌ای باشیم به گونه‌ای که انجمن خیرین کتابخانه ساز پیشرو و پیشتاز این عرصه باشد.

زارع، عضو هیأت علمی دانشگاه رازی نیز در این نشست به اهمیت اطلاع‌رسانی در حوزه فعالیت‌های انجمن اشاره کرد و افزود: امروزه در دنیا رسانه بسیار تأثیرگذار و نقش‌آفرین است و انجمن باید در راستای تبلیغات و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های خود گام‌های مؤثری بردارد.

یزدان بهرامی‌نیا، مدیرعامل انجمن خیرین نیز در این جلسه به فعالیت‌های انجمن خیرین در طول ماه گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته دفتر انجمن با تجهیزات لازم، فعالیت خود را احیا کرده و در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی بروشورهایی تهیه كرده است كه پس از تأیید به تکثیر عمده خواهد رسید.

وی از اهدای قریب به ۸ هزار جلد کتاب توسط خیرین یاد کرد و گفت: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز با حمایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی از همه این عزیزان طی مراسمی تقدیر کرد.

بهرامی‌نیا در ادامه به طرح‌هایی با عنوان «خشت دانایی» و «همیار کتابخانه» اشاره و تصریح کرد: این طرح‌ها در جهت پیشبرد برنامه‌های انجمن در حال پیگیری و اجرا هستند.

در ادامه این نشست هر یک از اعضا دیدگاه خود را درباره عملکرد و آینده انجمن خیرین کتابخانه‌ساز ابراز و برنامه‌ها و پیشنهادات خود را اعلام کردند.